Najczęściej zadawane pytania

 

1. Co dziecko powinno zabrać na kolonię?

Poniższa lista prezentuje podstawowy zestaw rzeczy, które należy przygotować dla uczestnika kolonii

I. Ubrania- najlepiej, jeśli rzeczy z listy poniżej, ze względu na dużą ilość zajęć aktywnych, będą wygodne, niekrępujące ruchów, sportowe:

- Koszulki, t- shirt z długim i krótkim rękawem
- Krótkie spodenki
- Długie spodnie
- Dresy
- Bluzy (najlepiej na suwak)
- Bielizna na każdy dzień

II. Okrycia wierzchnie:

- Kurtka przeciwdeszczowa lub deszczak
- Bluzy z suwakiem ocieplane/ polar

III. Obuwie:

- Kryte obuwie sportowe z twardą podeszwą (min. 2 pary)
- Sandały
- Kalosze
- Klapki
- Kapcie

IV. Przybory osobiste:

- Ręcznik kąpielowy
- Ręcznik plażowy
- Mały ręcznik do rąk
- Mydło w płynie lub żel pod prysznic
- Szampon do włosów
- Szczoteczka do zębów
- Pasta do zębów
- Grzebień/ szczotka do włosów
- Krem z filtrem do opalania
- Środek przeciw owadom (komary, kleszcze)

V. Piżama z krótkim i długim rękawem

VI. Kostium kąpielowy

VII. Mały plecak na całodzienną wyprawę terenową i wyjścia na plażę (wskazany jest plecak, nie torba/ torebka/ saszetka- są one niepraktyczne)

VIII. Leki- spakowane w zamykaną, szczelną torebkę foliową, opisaną imieniem i nazwiskiem dziecka oraz sposobem dawkowania. Należy je przekazać wychowawcy lub kierownikowi transportu w dniu rozpoczęcia kolonii. 

Dodatkowo dla chętnych: można spakować bardziej elegancki strój na dyskotekę. Dla dziewczynki sukienkę lub spódnicę, dla chłopca koszulę.

Dla chłopców z programu Zdobywcy sportu Active- Piłka Nożna warto zapakować stosowną ilość wygodnego obuwia przystosowanego do gry na sztucznej, jak i naturalnej murawie, ochraniacze na nogi i rękawice bramkarskie.

Nie należy pakować dziecku:

- środków np. przeciwbólowych czy suplementów, do których uczestnik będzie mieć swobodny dostęp i możliwość przyjmowania „na własną rękę”. Leki przyjmowane na stałe należy przekazać wychowawcy, zaś leki przyjmowane doraźnie podawać będzie pielęgniarka obecna na kolonii.
- sprzętów, gadżetów typu laptopy, tablety, kamery, aparaty cyfrowe, PSP
- rzeczy wartościowych typu biżuteria, karty płatnicze itp.
- w trosce o zdrowie uczestników oraz ze względu na aktywne elementy programów prosimy nie pakować uczestnikom  m.in.  napojów gazowanych i chipsów.

 

2. Kontakt telefoniczny z dzieckiem

W Ośrodku Pod Lipami mają zasięg wszystkie sieci komórkowe. Ze względu na intensywny program oraz bezpieczeństwo uczestników telefony oraz inny sprzęt elektroniczny jest przechowywany u wychowawcy grupy. Kontakt telefoniczny z dzieckiem jest możliwy pomiędzy zajęciami w godzinach 13.30-14.00. Jeśli nie będziecie mogli Państwo dodzwonić się do dziecka, uprzejmie prosimy o kontakt z recepcją pod nr 23 696-12-49, zaprosimy dziecko do recepcji i oddzwonimy na podany przez Państwa numer.

 

3. Jak liczne są grupy kolonijny? 

Grupy podczas kolonii liczą maksymalnie 14 osób.

 

4. Czy podczas kolonii są grupy koedukacyjne?

Tworząc grupę kolonijną branych pod uwagę jest wiele czynników m. in. wiek uczestników oraz płeć. Zwracając uwagę na różnice w rozwoju chłopców oraz dziewczynek, podczas trwania kolonii nie tworzymy grup koedukacyjnych.

 

5. Czy podczas kolonii są programy dedykowane jednej płci?

Podczas kolonii realizujemy 4 programy tematyczne. Część z nich dedykowana jest zarówno dla chłopców jak i dziewczynek np. Zdobywcy Przygód oraz Zdobywcy Sportu Active. W ofercie znajdują się również programy przeznaczone dla jednej płci: Zdobywcy Talentów, który realizowany jest wyłącznie przez dziewczynki, zaś program  Zdobywcy Sportu Active- Piłka Nożna wyłącznie dla chłopców.

 

6. Jakie są granice wiekowe przyjmowanych uczestników?

Na kolonie Camp Mazury zapraszamy dzieci w wieku 6-12 lat, gdzie górna granica wiekowa liczona jest w sposób rocznikowy.
W 2018 roku na kolonie kwalifikowani są uczestnicy urodzeni w roku 2006. Dzieci urodzone w roku 2005 mogą zostać zgłoszone na kolonie biorąc pod uwagę drugie kryterium, którym jest uczestnictwo dziecka do klasy 6 szkoły podstawowej. Uczniowie klas 7 szkoły podstawowej oraz klas gimnazjalnych nie będą kwalifikowani na kolonie.
Dzieci w wieku 6 lat mogą być zapisane na kolonie, w przypadku gdy są uczniami 1 klasy szkoły podstawowej.

 

7. Ilu osobowe są pokoje?

Dzieci zakwaterowane będą w budynku hotelowym A i B, znajdują się w nich pokoje 3 i 4 osobowe z łazienkami. Dzieci śpią w pokojach z podziałem na chłopców i dziewczynki.  W każdej grupie wypoczywa maksymalnie 14 osób.

 

8. Czy dzieciom ktoś pomaga podczas codziennych czynności?

Ponieważ wielu naszych małych gości wyjeżdża na swój pierwszy wypoczynek, przykładamy szczególną uwagę do tego w jakim stopniu każdy z nich jest samodzielny. Do podstawowych obowiązków wychowawców jest dbanie oraz kontrolowanie higieny dzieci, czystość ich ubrań, pokoi. Wychowawcy jedzą posiłki przy stolikach razem z dziećmi, aby pomagać im podczas posiłków.

 

9. Czy dzieci mają zapewnioną opiekę medyczną?

Podczas pobytu na kolonii dzieci mają zapewnioną 24h opiekę pielęgniarską, lekarza na telefon. W nagłych przypadkach gwarantujemy niezwłoczny transport do najbliższej placówki opieki zdrowotnej. Każda pomoc medyczna konsultowana jest z opiekunami dzieci.

 

10. Czy można odwiedzać dzieci na kolonii?

Istnieje możliwość odwiedzenia dzieci podczas trwania kolonii. Uprzejmie prosimy o wcześniejsze potwierdzenie Państwa przyjazdu, ponieważ może się zdarzyć, że w dniu odwiedzin odbywać  się będzie wycieczka całodniowa. Przed podjęciem decyzji dotyczącej wysłania dziecka na kolonie, zapraszamy do odwiedzin naszego Ośrodka w miesiącach kwiecień- czerwiec.  Przed planowaną wizytą w Ośrodku, prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia szczegółów spotkania. Ze względu na liczebność grup na terenie Ośrodka, nie ma możliwości zwiedzania obiektu w miesiącach: lipiec i sierpień.

 

11. W jaki sposób zorganizowany jest dzień podczas kolonii?

Podczas każdego dnia będą realizowane inne atrakcje, plan każdego dnia wygląda następująco:

07.30 pobudka, toaleta poranna, gimnastyka
09.00 śniadanie
10.00 zajęcia programowe
13.30 czas na kontakt telefoniczny
14.00 obiad + podwieczorek
15.00 – 15.30 cisza poobiednia,
15.30 – zajęcia programowe
19.00 kolacja
20.00 zajęcia wieczorne
21.00 podsumowanie dnia, przygotowanie do spania
22.00 cisza nocna

Poszczególne dni mogą nieznacznie różnić się rozkładem dnia.

 

12. W jaki sposób zagwarantowane jest bezpieczeństwo uczestników kolonii?

Podczas organizacji wypoczynku letniego konsekwentnie przestrzegamy kilku zasad:

- nie łączymy wypoczynku dzieci z indywidualnym wypoczynkiem osób dorosłych.
W okresie wakacyjnym Ośrodek Pod Lipami, przeznaczony jest do wypoczynku dzieci i młodzieży

- ośrodek jest ogrodzony, oświetlony, dozorowany przez stróży wewnątrz oraz dodatkowo strzeżony przez firmę ochroniarską na zewnątrz, która co kilkadziesiąt minut patroluje jego okolicę w nocy

- wychowawca przebywa ze swoimi uczestnikami 24 h na dobę (wyjątkiem są noce, gdy śpi w sąsiednim pokoju) podczas naszych kolonii nie ma pojęcia „czas wolny”, podczas którego uczestnicy znikają z oczu wychowawcy.

 

13. Czy za coś trzeba dopłacać na kolonii?

Nasza oferta nie zawiera żadnych ukrytych kosztów, obejmuje wszystkie podatki wraz z transportem z Warszawy. W ramach ceny dzieci otrzymują dostęp do wszystkich atrakcji w ramach wykupionego programu kolonijnego oraz  udział w  całodziennej wycieczce.  Dzieci mają zagwarantowane całodzienne wyżywienie tj. 4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja oraz napoje do posiłków  (herbata, kompot).

 

14. Czy dziecko trzeba dodatkowo ubezpieczać przed kolonią?

Wszyscy uczestnicy naszych kolonii zostają ubezpieczeni przez naszą firmę. Nie ma potrzeby dodatkowego ubezpieczenia.

 

15. Czy dziecko może być zakwaterowane w jednym pokoju z koleżanką/kolegą, bratem/siostrą?

Tak, dzieci mogą być kwaterowane do jednego pokoju zgodnie z życzeniem rodziców dokonujących zgłoszenia uczestników na kolonię. Warunki konieczne do tego, aby możliwe było wspólne zakwaterowanie do jednego pokoju są następujące:

- Dzieci muszą być przypisane do tej samej grupy (ten sam termin pobytu, program zajęć, płeć, przedział wiekowy tj. 6-9 lat 10-12 lat)

- Ilość dostępnych miejsc w danym pokoju jest wystarczająca, aby wspólnie zakwaterować dzieci

- Rodzice dzieci, które mają być wspólnie zakwaterowane przekażą taką prośbę w momencie dokonywania zgłoszenia dziecka na kolonię.

16. Jakie są przedziały wiekowe grup kolonijnych?

Na kolonii Camp Mazury funkcjonują dwie grupy wiekowe: 6-9 lat oraz 10- 12 lat. Podział na dwie grupy wiekowe pozwala uczestnikom w każdym wieku realizować zajęcia przypisane do danego programu zgodnie z posiadanymi umiejętnościami. Wybrany program kolonii jest jednakowy dla młodszych jak i starszych uczestników, różnica dotyczy czasu przeznaczonego na realizację zajęć oraz poziomu zaawansowania zabawy.  Należy pamiętać, iż różnica wiekowa dotyczy przede wszystkim różnic w rozwoju intelektualnym, emocjonalnym, poznawczym oraz fizycznym dzieci. Biorąc pod uwagę wymienione czynniki nie praktykujemy łączenia młodszych dzieci ze starszymi np. 7 i 10 lat oraz starszych z młodszymi tj. 12 i 8 lat. Staramy się,  aby różnica w wieku między najstarszym i najmłodszym uczestnikiem w grupie nie była większa niż 2 lata.

 

17. Ile dać dziecku kieszonkowego?

Zalecamy, aby kwota kieszonkowego oscylowała w granicach 10-15 zł na każdy dzień. Jest to ilość, która z pewnością wystarczy dziecku na zakup napojów, pamiątek oraz drobne wydatki. Istnieje możliwość, aby kieszonkowe przekazać wychowawcy w zaklejonej, podpisanej kopercie. W przypadku ustalenia z dzieckiem dziennej kwoty kieszonkowego, należy taką informację umieścić na kopercie. Ze względu na liczebność grup prosimy, aby w kopertach były przygotowane pieniądze o niskich nominałach.

 

18. Czy na terenie Ośrodka, w którym wypoczywają uczestnicy, znajduje się sklepik?

Na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Pod Lipami znajduje się sklepik. W swoim asortymencie oferuje m.in. słodycze, napoje, lody, zabawki, pamiątki, kartki oraz znaczki pocztowe, owoce. Podczas każdego dnia kolonii przewidziany jest czas na zakupy w sklepiku. W trosce o zdrowie uczestników oraz ze względu na aktywne elementy programów, uczestnicy nie spożywają m.in.  napojów gazowanych i chipsów.

 

19. Od kiedy można dokonywać rezerwacji miejsc na kolonię?

Informację o rozpoczęciu przyjmowania zgłoszeń na kolonie umieszczamy na naszej stronie internetowej www.campmazury.pl oraz profilu facebookowym. Ponadto do rodziców, którzy współpracowali z nami w latach ubiegłych wysyłamy mailowe zaproszenie do zapoznania się z przygotowaną aktualną ofertą kolonijną. Czas zapisów co roku odbywa się na przełomie grudnia i stycznia.

 

20. W jaki sposób mogę zgłosić dziecko na kolonię?

Proponujemy dwie możliwości zapisania dziecko na kolonię.
Na naszej stronie internetowej, w zakładce Rezerwacje znajduje się Formularz Rezerwacyjny, który po wypełnieniu zostaje wysłany do działu sprzedaży. Po otrzymaniu formularza pracownik działu sprzedaży kontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia dostępności miejsc.
Drugą możliwością jest zgłoszenia dziecka telefonicznie. Dział sprzedaży pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00 pod numerem telefonu 23-69-61-249.

 

21. Jak przebiega proces rezerwacji?

Po otrzymaniu zgłoszenia za pośrednictwem Formularza Rezerwacyjnego lub telefonu, dział sprzedaży przygotowuje stosowne dokumenty tj. Umowę Zgłoszenia Dziecka na Kolonię, Warunki Uczestnictwa w Imprezie Turystycznej oraz Kartę Kwalifikacyjną. Komplet dokumentów zostaje wysłany pocztą mailową na adres rodzica. W treści maila znajdują się informacje, które punkty w Karcie Kwalifikacyjnej należy wypełnić.  Potwierdzeniem wstępnej rezerwacji jest odesłanie skanem w terminie 7 dni kompletu uzupełnionych dokumentów. Dopełnieniem rezerwacji jest zakwalifikowanie uczestnika przez Organizatora oraz wpłata zaliczki w wysokości 500 zł w ciągu 5 dni roboczych. Następnym etapem jest odesłanie oryginałów dokumentów na adres Organizatora. Płatność końcowa następuje na 30 dni przed rozpoczęciem imprezy. Niedostarczenie dokumentów w terminie lub ich brak równoznaczne jest z rezygnacją uczestnictwa w Imprezie z winy klienta.

 

22. Jak poprawnie wypełnić Kartę Kwalifikacyjną uczestnika kolonii?

Karta Kwalifikacyjna uczestnika kolonii  składa się z XIV pkt. Część do wypełnienia przez rodziców zawarta jest w pkt. I- VIII oraz XIV.

W pkt. I tj. Informacje Organizatora Wypoczynku- należy uzupełnić nazwę imprezy np. Zdobywcy Przygód, Zdobywcy Talentów oraz datę rozpoczęcia i zakończenia turnusu.

W pkt. II tj. Dane uczestnika kolonii- prosimy uzupełnić wszystkie dane uczestnika oraz rodzica. Prosimy, aby zwrócić uwagę na numer PESEL (jest on niezbędny do zakwalifikowania dziecka na kolonie).

W pkt. III tj. Informacje o specjalnych potrzebach edukacyjnych dziecka, w szczególności o potrzebach wynikających z niepełnosprawności, niedostosowania społecznego lub zagrożenia niedostosowaniem społecznym – jeżeli dany pkt. dotyczy dziecka prośba, aby napisać w jakim zakresie oraz dołączyć dokument orzekający daną niepełnosprawność. W przypadku, gdy zapis w pkt. nie dotyczy dziecka prosimy o taką informację.

W pkt. IV tj. Czy dziecko jest obecnie diagnozowane przez poradnię psychologiczną lub pedagogiczną? Jest to pytanie zamknięte, w którym prosimy, aby niepotrzebną odpowiedź skreślić tzn. gdy dziecko jest pod opieką poradni należy przekreślić słowo NIE. Jeżeli dziecko nie jest pod opieką poradni prosimy skreślić słowo TAK. W przypadku, gdy dziecko jest diagnozowane przez poradnię, należy załączyć stosowane dokumenty.

W pkt. V tj. Istotne informacje rodzica (opiekuna) o stanie zdrowia uczestnika wypoczynku, rozwoju psychofizycznym i stosowanej diecie- jest to miejsce na informacje: o uczuleniach/ alergiach na jakie cierpi dziecko (w tym przyjmowane leki i ich dawkowanie), chorobie lokomocyjnej, przyjmowaniu leków na stałe, noszeniu aparatu, okularów oraz przebytych zabiegach operacyjnych

W pkt. VI tj. Informacje o przebytych szczepieniach- gdy dziecko było szczepione zgodnie z harmonogramem szczepień, nie ma potrzeby wpisywania dat poszczególnych szczepień, wystarczy zapis ” Zgodnie z harmonogramem szczepień”. W przypadku, gdy dziecko nie jest szczepione, prosimy o zapis ” Dziecko nieszczepione”.

W pkt. VII Dodatkowe informacje rodzica- prosimy, aby zapoznać się z czterema pkt. i umieścić podpis oraz datę.

W pkt. VIII Informacje wychowawcy klasy o dziecku- prosimy, aby wychowawca klasy napisał kilka zdań na temat dziecka. W przypadku, gdy nie ma możliwości spotkania z wychowawcą klasy, istnieje możliwość, aby rodzic wypełnił pkt samodzielnie.

W pkt. XIV Dodatkowe warunki uczestnictwa w kolonii- regulamin- prosimy, aby zapoznać się z dwunastoma pkt. oraz umieścić podpis i datę.

W przypadku dzieci mieszkających za granicą prosimy dodatkowo o:
- wypełnienie Karty Kwalifikacyjnej w języku polskim
- prosimy o skan Europejskiej Karty Zdrowia; konieczne jest posiadanie oryginału karty przez dziecko w trakcie wypoczynku
- ksero karty szczepień wraz z tłumaczeniem przez rodzica (nie ma potrzeby notarialnego tłumaczenia)
- warunkiem przyjęcia dziecka na kolonie jest fakt, iż potrafi w sposób komunikatywny rozmawiać w języku polskim

 

23. Dokonywanie płatności.

Wpłata zaliczki- zaliczkę w wysokości 500 zł należy wpłacić na konto bankowego w terminie 5 dni roboczych od daty zakwalifikowania dziecka na kolonię.

Płatność końcowa- płatność należy dokonać najpóźniej do 30 dni od daty rozpoczęcia imprezy na numer konta bankowego.

Dane do przelewu:

Profines, ul. Kościelna 11, 13-230 Lidzbark
PKO BP 50 1020 5558 1111 1392 5770 0181
tytułem: Camp Mazury-turnus- program- imię i nazwisko dziecka
numer rezerwacji (numer umowy)

 

24. Czy dzieciom gwarantowana jest dieta z uwzględnieniem specyfiki żywienia?

Podczas kolonii gwarantujemy wyżywienie osobom z dietą bezglutenową, bezmleczną, wegetariańską oraz wegańską.  Wszelkie inne alergie pokarmowe ze względu na zbiorowe żywienie będą rozpatrywane indywidualnie.  Informacje o diecie należy umieścić w Karcie Kwalifikacyjnej w pkt. V tj. Istotne informacje rodzica (opiekuna) o stanie zdrowia uczestnika wypoczynku, rozwoju psychicznym i stosowanej diecie.

 

25. Transport dziecka na kolonie.

I. Dowóz osobisty- osoby, które podczas zgłoszenia dziecka zadeklarowały jego przywóz na kolonię we własnym zakresie, proszone są o dowiezienie uczestnika w dniu rozpoczęcia turnusu do Ośrodka Wypoczynkowego Pod Lipami (ul. Lipowa 46, 13-230 Lidzbark) od godziny 16:00. Pragniemy poinformować, iż nie ma możliwości zaparkowania samochodów na terenie Ośrodka. Parking dla rodziców dowożących dzieci na kolonie znajduje się naprzeciwko bramy wjazdowej do Ośrodka. Po zgłoszeniu się do recepcji otrzymają Państwo bezpłatny bilet parkingowy. Rejestracja uczestników odbywa się  na terenie obiektu w pkt. widocznym po przejściu przez bramę Ośrodka. Po zarejestrowaniu dziecka na kolonię, opiekę nad uczestnikami przejmuje Organizator. Prosimy, aby rodzice po pożegnaniu się z uczestnikiem opuścili teren obiektu.

II. Transport autokarowy- osoby, które podczas zgłoszenia dziecka zadeklarowały korzystanie z transportu autokarowego, proszone są o stawienie się w miejscu zbiórki (Warszawa- Parking na Torwarze, ul. Łazienkowska 6) o godzinie 13:30. Uprzejmie prosimy o punktualne stawienie się na zbiórce, ponieważ autokary z uczestnikami odjeżdżają o godzinie 14:00. Przypominamy, iż  wszelkie informacje  dotyczące pobytu dziecka na kolonii mogą Państwo zgłaszać do działu sprzedaży. W dniu zbiórki kierownik transportu zajmuje się rejestracją dzieci  oraz przyjmowaniem leków i kieszonkowego.  Prosimy, aby leki uczestnika zostały zapakowane w szczelną, podpisaną  torebkę z opisem dawkowania, a kieszonkowe w zaklejonej, podpisanej kopercie.  Rodziców dzieci z chorobą lokomocyjną prosimy o podanie leków w stosownym czasie.  Autokary, którymi podróżują dzieci zostają sprawdzone przez odpowiednie służby w dniu przejazdu. Czas przejazdu szacujemy na ok. 2,5- 3 h. Podczas podróży planowany jest jeden postój.

 

26. Czy na kolonię mogę zgłosić dziecko kolegi/koleżanki/krewnego?

Istnieje możliwość, aby na kolonie zapisać dziecko kolegi/koleżanki lub krewnego. W takich przypadkach prosimy o pisemne zgłoszenie dziecka z podaniem wszystkich danych do rodzica lub prawnego opiekuna. Pracownik działu sprzedaży skontaktuje się z rodzicem/prawnym opiekunem dziecka w celu weryfikacji zgłoszenia oraz podanych danych. Dokumenty dotyczące konkretnego uczestnika zostaną wysłane na adres mailowy wskazany przez rodzica/ prawnego opiekuna.

 

27. Czy można pomóc dziecku w rozpakowaniu/ zapakowaniu bagażu?

W dniu rozpoczęcia, trwania oraz zakończenia kolonii nie ma możliwości zwiedzania terenu Ośrodka przez rodziców/ opiekunów prawnych/ osoby dowożące  dzieci na kolonię. W trosce o bezpieczeństwo oraz prywatność naszych małych gości  proces kwaterowania i wykwaterowywania odbywa się wyłącznie z udziałem uczestników oraz wychowawców. Nie ma możliwości pomocy dzieciom w pakowaniu/ wypakowaniu bagażu przez rodziców/ opiekunów prawnych/ osoby dowożące dzieci.

 

28. Czy osoba z rodziny, krewny, przyjaciel domu może odebrać moje dziecko z kolonii?

Rodzic lub prawny opiekun jest zobowiązany do dostarczenia upoważnienia do odbioru dziecka w  sytuacji, gdy uczestnik odbierany będzie z kolonii przez  osobę trzecią. Upoważnienie należy dostarczyć do recepcji w dniu rozpoczęcia kolonii lub podczas jej trwania. Osoba odbierająca dziecko z kolonii zostanie poproszona o okazanie dokumentu tożsamości w celu weryfikacji. W przypadku wątpliwości będziemy kontaktować  się z rodzicem lub prawnym opiekunem.

 

29. Rzeczy pozostawione po kolonii.

Łatwym sposobem, aby uniknąć sytuacji, w której dziecko nie przywiozło wszystkich swoich rzeczy z kolonii jest przede wszystkim wspólne pakowanie bagażu oraz podpisanie ubrań.  W momencie, gdy zauważą Państwo braki w garderobie dziecka, prosimy o kontakt mailowy z działem sprzedaży. Ważne, aby w mailu dokładnie opisać brakujące rzeczy/ ubrania. Jeżeli posiadają Państwo zdjęcie zaginionej rzeczy, prosimy o jego przesłanie. Istotne będzie również podanie turnusu, na który uczestniczyło dziecko. Po otrzymaniu informacji od Państwa, pracownik działu sprzedaży przeszuka magazyn rzeczy znalezionych i skontaktuje się z informacją zwrotną. Odnalezione rzeczy zostaną odesłane na wskazany adres za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką płatną  na koszt adresata.

 

30. Czy po zakończonym turnusie otrzymam dostęp do zdjęć mojego dziecka?

Na terenie Ośrodka, podczas trwania turnusu przebywa fotograf. Zbiór zdjęć z każdego dnia zostaje umieszczony na naszym profilu facebookowym oraz stronie internetowej w zakładce Galeria. Istnieje możliwość zapisywania na bieżąco zdjęć umieszczonych w naszych galeriach. Dodatkowo, pragniemy poinformować, iż fotorelacja z kolonii ma służyć poglądowemu przedstawieniu Rodzicom kolonistów tego, jak wyglądał dany dzień pod względem atrakcji i realizowanego planu pobytowego. Nie prowadzimy dokumentacji zdjęciowej każdego dziecka, które przebywa na kolonii. Uwzględniając ilość realizowanych atrakcji i ilość uczestników kolonii, jest to po prostu niemożliwe. Natomiast każde dziecko znajdzie się przynajmniej raz na zdjęciach publikowanych na naszych stronach/profilach, np. podczas wykonywania zdjęcia grupowego.

 

31. Czy za pobyt dziecka na kolonii można otrzymać fakturę VAT?

Do każdej wpłaty dokonanej z tytułu udziału dziecka na kolonii otrzymujecie Państwo paragon fiskalny. Faktura VAT zostanie wystawiona najpóźniej do 3 miesięcy od daty zakończenia kolonii i wysłana mailowo na adres podany przez Zamawiającego.

Dodatkowo po zaksięgowaniu wpłaty zaliczki  na naszym koncie, zostaje wystawiona faktura zaliczkowa. Deklaracji odnośnie danych, na jakie ma zostać wystawiona faktura zaliczkowa, należy dokonać w chwili zgłaszania dziecka na kolonię. W przeciwnym razie faktura zaliczkowa wystawiana będzie na dane osoby dokonującej wpłaty.

 

W przypadkach nagłych 24 h kontakt pod numerem telefonu: 604-986-285